ul. Rzędzińska 3
22 489 89 01

Pomoc Techniczna

Podstawowa

Bezpłatny pakiet obejmuje:

  • telefoniczne wsparcie obejmuje jedynie instalację i aktywację programu
  • baza wiedzy online zawierająca samouczki i filmy szkoleniowe
  • problemy związane z obsługą programu rozwiązywane są przez formularz „żądania wsparcia” na stronie www.bricsys.pl
Priorytetowa

Priorytetowy pakiet obejmuje:

  • pakiet pięciu pomocy technicznych przez 365 dni od daty zakupu
  • natychmiastowy dostęp do pomocy Inżyniera CAD
  • pomoc przez telefon i email w godzinach pracy biura
  • pomoc z użyciem pulpitu zdalnego
  • diagnoza plików rysunkowych
Priorytetowa All-in

Priorytetowy pakiet All-in* obejmuje:

  • nieograniczona pomoc przez 365 dni od daty zakupu
  • bezpłatny upgrade do kolejnej wersji BricsCAD
  • natychmiastowy dostęp do pomocy Inżyniera CAD
  • pomoc przez telefon w lokalnych godzinach roboczych
  • pomoc z użyciem pulpitu zdalnego
  • opcja zgłaszania pytań e-mail
  • diagnoza plików rysunkowych

*Subskrypcja All-in to dodatkowy pakiet do aktualnego wydania BricsCAD. Zawiera priorytetowe wsparcie techniczne i aktualizację do następnej wersji programu.

Zasady świadczenia pomocy technicznej BricsCAD”

    1. Wsparcie techniczne udzielane jest przez firmę Vector Software.
    2. Pomoc techniczna świadczona jest w dwóch pakietach: podstawowym – bezpłatnym i priorytetowym – płatnym.
    3. Pakiet podstawowy obejmuje następujący zakres:
      • telefoniczne wsparcie przy instalacji i aktywacji programu BricsCAD
      • dostęp do bazy wiedzy online zawierającej samouczki i filmy szkoleniowe dotyczące obsługi programu BricsCAD
      • problemy związane z obsługą programu rozwiązywane są przez formularz “żądania wsparcia” na stronie producenta oprogramowania
    4. Pakiet priorytetowy obejmuje zakres pakietu bezpłatnego oraz następujące usługi:
      • pięć pomocy technicznych przez 365 dni od daty zakupu
      • diagnoza plików rysunkowych
    5. Uwagi dodatkowe:
      • W przypadku zakupu subskrypcji All-in klient ma nieograniczoną liczbę pomocy technicznych przez 365 dni od daty zakupu subskrypcji.
      • Pomoc udzielana jest przez telefon, email i zdalny pulpit w godzinach pracy biura.
      • Pojedyncza pomoc techniczna rozumiana jest jako jeden rozwiązany problem dotyczący oprogramowania BricsCAD.
      • Zgłoszenie ewentualnego błędu oprogramowania nie zalicza się do wykorzystanych pomocy technicznych.
      • Po upływie 365 dni niewykorzystany pakiet pomocy technicznych traci swą ważność.